Thursday, July 22, 2010

uk a.k.a unit kesihatan

salam alaik...

dalam 2 minggu ni...2 kali saya melawat unit kesihatan kt uitm puncak alam..kedua2 nye hari yg same iaitu hari rabu...ada ape dengan hari rabu? haish...saya pn xtau...xde chemistry langsung ngn hari rabu..

rabu 1, sy xnk cerita dengan detail...cukup lah saya kata kan saya amat bersyukur kerana masih berpeluang menghirup udara segar bumi Allah nie...Alhamdulillah..rabu 1 nie la yg wat saya merasa ape itu trauma dan saya rasa saya xnak hadapi nye lagi..sangat perit perasaan itu...xleh nk digambar kan...3hari selepas rabu nie saya memang berteman airmata je..oh ye, sebelum kejadian rabu nie saya ade tanye kat seseorang.."agak2 kalo saya xde awak sedih x?"...ade kaitan ke ek ngn peristiwa ni...??huh..sudah2~!! saya xnak ingat lg...kalo boleh nak delete trus tarikh 14/07/2010 dari kalendar bumi ni...14/07/2010,saya da xnk bersua dengan kamu lg~~

rabu 2, saya demam panas pagi itu...tp tetap pergi ke kelas dengan alasan xnak tinggal lecture..sayang..walhal same j pegi xpegi...xmasuk 1 ape pn dlm kpale otak...lecturer bg latihan pn xlarat nk tekan kalkulator..harap kan jawapan kawan j..huishh..truk btol kn?lps abis class demam makin panas sampai kawan2 paksa pegi uk..nak xnak kene ikot cakap diorang cz takot kne denggi..btw, kat kampus saya da ade seorg meninggal gara2 kne denggi,al-fatihah..ni yg buat saya ikot jgk ckp kawan2..lps cek saya kena tahan kt sickbay utk drip..2botol trus a.k.a 1liter msuk dlm badan..suhu b4 drip 38.8, after drip 37.6...sket gile turun..tp alhamdulillah saya xkene denggi,just kne ILI...balik umh sewa menderita sorg2 dek panas yg xsurut2..last2 mak amik balik umah s.alam..kt umah kul5 pg mak da kejut makan ubat..huh..makan ubat time mamai mmg xrase ape da ubat tue..skrg saya da sihat sket,xlembik mcm kelmarin n semalam..

smoge kesakitan dan keperitan yang saya hadapi menjadi penebus dosa2 saya..amiiin..

p/s 1: rase2 nye ni kali pertama saya dapat MC 5hari utk dua peristiwa..
p/s 2: saya rindu kan insan yg memakai baju kaler oren bernombor 5..(T_T)

No comments: